Novy zákon o zadržiavaní Cookies
Nový zákon o zadržiavaní cookies je súbor legislatívnych zákonov o ochrane súkromia návštevníkov stránok, ktorý vyžaduje od majiteľa webu umiestnenie tlačidla prípadne vyskakovacieho okna, ktoré mu dá na výber, či chce alebo nechce aby boli zadržiavané cookies v jeho pripade na počítači, smartfóne alebo na tablete. Čítajte viac tu
|
Google Tag Manažér
Google Tag Manažér (GTM) predstavuje systém na správu meracích kódov. Funguje tak, že pomocou jedného kódu od GTM môžete ovládať viacero meracích kódov priamo z adminu GTM nástroja bez nutnosti zasahovania do kódu. Čítajte viac tu |
Enhanced Ecommerce Tracking
Ak je pre Vás Google Enhanced ecommerce tracking úplne nový pojem, tak ste na správnom mieste. V Google Analytics pribudla nová sekcia merania marketingových aktivít každého eshopu.
Je ju možné nájasť pod poslednou sekciou Conversions – > Ecommerce. Google prišiel s touto službou Google Enhanced Ecommerce začiatkom roku 2014 a dnes je ju možné dokonca prepojiť aj s Google Tag Manažérom. Čítajte viac tu |
11 e-commerce metrík, ktoré stojí zato sledovať
Asi si pri podnikaní na internete často kladiete otázku, ktoré metriky sú pre vás dôležité a ktoré by ste mali sledovať. Na túto otázku nepoznáte odpoveď, ak nemáte nastavený Google Analytics pre váš eshop či prezentačnú stránku, prípadne iný systém na sledovanie výkonnosti vašej web stránky.Takže, ak pôsobíte na internete Čítajte viac tu |
|
Inštalácia GTM – Enhanced Ecommerce modulu do systému Zencart
Pre používateľov systému ZenCart sme pripravili manuál, ktorý im pomôže pri inštalácií nami vytvoreného modul GTM (google tag manager) enhanced ecommerce, pomocou ktorého je možné merať a vyhodnocovať všetky ecommerce aktivity v Google Analytics. Medzi hlavné funkcie, ktoré je možné vyhodnocovať patrí:
Viac o nastaveniach tu. |
|
Odporúčania pre zvýšenie výkonnosti eshopu
Kedže analýza stránky je nevyhnutnou stratégiou byť úspešnejším na internete, preto sme sa rozhodli pomôcť našim súčasným zákazníkom a ponúknuť im tento mesiac vyhodnotenie ich súčasnej situácie prostredníctvom jednoduchého reportu na zistenie nedostatkov a príležitostí zadarmo. Ide hlavne o odporúčania pre zvýšenie výkonnosti e-shopu, prilákanie takých zákazníkov, ktorí danú stránku skutočne hľadajú.
Čo bude daný report obsahovať?
- Základný SEO report
- Analýza obsahu
- Tipy v oblasti manažovania obsahu na stránke
- Google Analyticis a Google Tag Manager
- Zistené hlavné nedostatky a odporúčania
Pomocou vyplneného formulára na stránke môžete mať aj vy tento report zadarmo. |
Sleduj nás aj na sociálnych sieťach
|
|
|
|
|