Analytika pre E-commerce

Čo je Piwik a ako sa líši od Google Antlytics?

21 sep , 2015  

Piwik vs. Google Analytics

Piwik predstavuje open source analytický softvér, ktorý si môžete stiahnuť do svojho počítača a inštalovať na vlastný server. Na rozdiel od Google Analytics, máte plnú kontrolu nad dátami, ktoré sa tam nachádzajú. Máte plnú kontrolu nad reportami, dátami, tabuľkami, segmentáciou, ktoré sa nachádzajú v systéme. Vďaka e-commerce modulu Zencart môžete od teraz aj vyhodnocovať počet objednávok, tržby alebo priemernú cenu objednávky a rovnako aj sledovať každý klik vášho zákazníka.

More…

, , , ,

Nezaradené,Optimalizácia e-shopu

5 nástrojov pre dosiahnutie lepšieho postavenia v Google SERP

8 mája , 2016  

Zrýchlite svoj web – Nenechajte svojich zákazníkov čakať. V tomto článku nájdete všetky nástroje, ktoré Vám pomôžu pri dosiahnutí lepšieho postavenia v Google SERP (SERP – Search Engine Result Pages).  More…

, , , , ,

Nezaradené

7 nástrojov, ktoré Váš eshop pripravia na vianočný predaj

8 dec , 2015  

Keďže idú Vianoce a nie jeden obchodník chce byť pripravený na zvýšené množstvo nákupov cez internetový obchod, tak sme pre Vás pripravili tento článok, ktorý sumarizuje 7 hlavných nástrojov, ktoré by nemali chýbať v každom e-shope. Rýchlosť dodania, ponuku rôznych možností platby, či export produktov do porovnávačov cien, ako je napríklad Pricemania či Heuréka sú nevyhnutnosťou, nielen na Vianoce, ale aj po nich, aby bol obchod aj do budúcnosti pripravený na väčšie množstvo návštev. More…

Legislatíva v E-commerce

Nový zákon o zadržiavaní Cookies

21 okt , 2015  

cookies low - zakon o cookies

Vedeli ste že je povinné umiestnenie JavaSriptu pre zadržiavanie cookies na stránke?

More…

, , , , ,

Analytika pre E-commerce,Manuály

Inštalácia GTM – Enhanced Ecommerce modulu do systému Zencart

11 okt , 2015  

Pre používateľov systému ZenCart sme pripravili manuál, ktorý im pomôže pri inštalácií nami vytvoreného modul GTM (google tag manager) enhanced ecommerce, pomocou ktorého je možné merať a vyhodnocovať všetky ecommerce aktivity v Google Analytics. Medzi hlavné funkcie, ktoré  je  možné vyhodnocovať patrí: More…

, , , , , , ,

Analytika pre E-commerce

11 e-commerce metrík, ktoré stojí zato sledovať

11 okt , 2015  

e-commerce metriky

Asi si pri podnikaní na internete často kladiete otázku, ktoré metriky sú pre vás dôležité a ktoré by ste mali sledovať. Na túto otázku nepoznáte odpoveď, ak nemáte nastavený Google Analytics pre váš eshop či prezentačnú stránku, prípadne iný systém na sledovanie výkonnosti vašej web stránky.Takže, ak pôsobíte na internete a ešte stále nemáte Google Analytics, či Piwik, tak je na čase sa pustiť do jeho nastavenia, hlavne z toho dôvodu, aby ste vedeli, kde sa váš biznis nachádza a kam smeruje. Ak nástroj na sledovanie týchto dát už máte, tak môžete sledovať tieto metriky, ktoré s online svetom súvisia.V tomto článku sa budeme snažiť priblížiť 11 e-commerce metrík, ktoré by ste mali pri svojom eshope, či prezentačnej stránke sledovať.

Read More

, , , , , ,

Analytika pre E-commerce,Manuály

Inštalácia a integrácia Piwik systému so Zencartom

17 sep , 2015  

Kedže vyhodnocovanie informácií v e-commerce podnikaní je veľmi dôležité. Pripravili sme pre Vás tento článok („Inštalácia a integrácia Piwik systému so systémom Zencart“), ako si môžete jednoducho a sami naištalovať Piwik analytický systém, ktorý Vám pomôže vyhodnocovať dáta More…

, , , ,